eylulus Hamişler selam 13.haftadan sonra beyaz akıntım azaldı, göğüs hassasiyetim ve kasık batmam var hala ama bulantılarım falan geçti. Uyku halim de geçti. 2.üç ayda böyle oluyormuş balayı diyorlar hep ama. Akıntı sizde de geçmiş miydi onu bilemedim
biranne__ eylulus belirtiler bazen geçer canım akıntı zaten tam bi belirti değil ama o olsada olur olmasa da olur endişe etme normal
eylulus Hync1 bazen gogus agrim da geciyo sonra geri geliyo bazen kasigimda agri olmuyo bazen kasik agrisindan kalkamiyorum valla garip
cLearQueen Akıntım azaldi. Bulantım zaten hic olmamıstı. Goguslerimde bisey yok. Kasık ağrım var sadece o gebeligon basndan beri hic gecmedi
eylulus cLearQueen bazen o da gelip gidiyo benden ama bulantim coktu hep ilac kullandim allahtan o gecti 2 3 gundur ilacsiz durabildim