Gecen hafta çarşamba günü gittim doktora 6+0di kontrolden 2 saat sonra yoğun kanamayla geri gittim kese duruyordu ve kanama alanı yoktu. Cuma günü geri gel demişti eşim asker onun için bugün gittim iki gün sonra tekrar giderim ama bugün gittiğimde kese boş dedi ama korkma kese gelişimi iyi bos gebelik diyemem buna dedi bazen keseye yapışık oluyor kendini göstermiyor dedi yada daha çok küçük olduğu için ama Normal dedi. Bugünde alt tarafta kanama alanı var çok az dedi kanama gelirse korkma ama sorun yok dedi proluton yaptır dedi leken geliyor akşam iğnemi yaptıracam. cuma günü geldiğinde istersen bide alttan bakarız görürüz için rahat olsun dedi kızlar bu durumda olan var mı tamam ilk kızımda da 7+2 de gördüm kese içinde ama bu tüp bebek ya içim bi supheli hep 🤦♀️❤