Kızlar çok kötüyüm ikinci hamileliğim yürümekte zorluk çekiyorum kalçam kuyruk sokumum çok ağrıyor ki gece dönerken çok zorlanıyorum ilk hamileliğim çok güzeldi hafiftim ama bu çok zor taşımakta bile zorlanıyorum ilk kızım 40+5 te doğdu bu kızım ne zaman gelir hiç bilmiyorum ama daha erken haftalar olmasına rağmen hemen doğurmak istiyorum