Nuray-6113 İkiz bebek araba markası ne önerirsiniz kızlar benimkiler ikiz olmayacak ama bebeğim doğduğu zaman diğer bebeğim 1 yaş 3 aylık oluyor
yeschef-13 Nuray-6113 cybex ikiz araba yazarsanız google cok güzeller benim ikiz değil ama mağazada bizde bebek arabası alırken cybex ikiz arabası alan bir çift vardı orada görmüştüm tesadüfen
ASE6154 Nuray-6113 valla benimde 2. Olacak ilki 4 yaşında ama çocuk hemen yoruluyor malum şu vagon bebek arabası var onlardan baktım internetten baya güzeller ama pahalılar
Nuray-6113 Saricivvvciv kullanışlı mı peki bu dediginiz bebek arabası büyük mü oturduğu yer mesela rahatlıkla uyuyabiliyor mu Sizin dediğiniz önlü arkalı bebek arabası
Saricivvvciv Nuray-6113 evet katlanınca kücğk oluyor o yüzden onu tercih ettm evet ikiside rahat uyudu
dsezen Merhabalar, konuyu güncelleyebilir misinizzzz, deneyimleyen olduysa kızlar ne aldınız, memnun musunuz :)