2 çocuk var 2 Side çok Şükür Kendi hallerinde Lee bagzen yoruyorlar bagzen oturuyorlar İşlerim yok hepsi bitti Koca 7 de evde olyor Otur otur Sklyorm TV dede bişi Yok Telefonu elime alıp geri brakyorm resmen havalarda baya sıcakladi Temmuz anneleri varmı 27 haftalk olduk Sıcakta gelcek bebiş napcaz biz anneler sizler napyorsunuz gün içinde