Bus0672 canım bence alakası yok ben hasta olduğum zaman iştahım sıfırdı ama bebek aldı kilo şükürler olsun bugün de kontrolüm vardı nefes darlığı ve mide yanması var bende cok şiddetli şekilde ben 2 kilo vermişim bebeğim şükürler olsun 300 gram almış . Muz ceviz yiyebiliyorsan bunları ye doktora gidene kadar ben bide kabak çekirdeği yiyorum o da güzel sağlıklı kilo aldırıyormuş bebeğe