Senabingol Yeni ilk kez 5 yazlık takım aldım oğluma 2 yaşında ama 3 yaş aldım istiyorum ki seneyede giysin. İnşallah gördüğüm gibi gelir. Memnun kalirsam artık oradan alışveriş yaparim bebeğime de ordan alırım güvenilir bı sayfadır inşallah
obirannea Senabingol kalıpları çok küçük 2 beden büyük almak gerekiyor gelen 3 yaslar anca bu sene olur bir de bazı urunleri çekiyor
obirannea Senabingol hayır çünkü kalıpları bana aşırı küçük geliyor belki sizin bebeğinize uyanılır bilmiyorum
Ozn_yldz30 Biz ankara sincan mağazasından mobilya bölümünden memnun kalmadık 2 kere yanlış beşik geldi artık ne olur olur sa olsun dedik kabul ettik
Senabingol obirannea çocuğum 26 aylik.kilolu değil inşallah küçük gelmez yinede internetten alışveriş yapmıyorum normalde ne zaman yapsam hep pişman olurum küçük gelir. Kendim icin öyle bakalım oğlum a nasıl gelecek