23 martta kimyasal gebelik geçirdim kanamam başladı ve bir hafta sürdü.Adet döngüm her zaman 28 günde bir olur ve düzenlidir. Kanama bittikten sonra hiç korunmadık. Şu anda adet günümü dört gün geçti ama adet olmadım bel ve kasık ağrım dışında başka bir belirtim de yok. Dün kan tahlili verdim beta değerim negatif çıktı 1,2. Sizce hamilelik olabilir mi beklemeli miyim beta değerim ilerki günlerde yükselme ihtimali var mı ve herhangi bir ilaç falan kullanmalı mıyım nasıl bi yol izlemeliyim