Umutbebegi olması gereken o olabilir de gebelik harici olanlar aynı ilacı tamamen ücretsiz alırken biz niye katkı payı ödüyoruz ve aynı şekilde gebe olup da tanı değişikliğinde bile ücret ödemeyenler var bakın yukarda yazmışlar hatta, böyle bi hakkım varken neden boşuna para vereyim