Babyperi Tam mevsim geçişi olduğu için ne gibi kıyafetler almam gerektiği konusunda kafam karışıyor bir de eylülde havalar daha sıcaklığını koruyor hastane çıkışı vs siz neler aldınız
eminece93 Babyperi ben uzun kollu ama ince seyler aldim, ekimde de ince uzun kollu giyer bence. Kasimda kalin giyer diye dusunuyorum. Ben oyle aliyorum kıyafetleri
Caglab Babyperi İzmir’de olduğum için çok kalın şeyler almam ama uzun kollu olur muhtemelen.Ekimde Ankara’da doğum yaptığımda daha uzun kollu penyeler giydirip battaniye örtmüştüm.
Melike_00 Eylül ayı sıcak bence kışlık şeyler al ben öyle yapacağım bir aylık süreçte de sadece bir kat giydiririm Ekim’de havalar soğuyor