Beren02 bende de sızıntı şeklinde gelmişti suyum sabah 11.30’da geldi akşam 18.30 de hastaneye gittim hafif sancılarım artmıştı 5 cm açıklık vardı sen bence güzelce duşunu al,karnını doyur sevdiklerine haber ver yanında kimin olmasını istiyorsan akşam üstü muayene olmaya git bacım 😍 bu gün gelir bebeğim Allahın izniyle ben hastaneye gittim 5 saat sonra kızımı kucağıma aldım 🥰