Ogretmen_17 Kızlar 36 haftalık hamileyim bebeğimin başı (bpd) 40 hafta karın çavresi (ac) 38 hafta boyu(fl) 34 hafta görünüyor. Doktor sıkıntı yok dedi ama bizimle aynı haftada olan diğer bebekleri merak ediyorum sizde durumlar ne acaba ?
YagizAsyaMom Ogretmen_17 34. Haftadan beri kafası 1 hafta önde gidiyor göbeği 3 hafta önden gidiyor 38+5 olduk durum hala aynı büyük ihtimalle haftaya sezeryanım var 🙆♀️
Hayal-umut Melomeltem bizde 35+4uz diğer şeyleri normal ama kafası iki hafta önden gidio dedi doktor. Size doktor normal doğum olursa sknti olacağını felan soledimi
Hayal-umut Ogretmen_17 bana da belki benim makinaŞandır. O yüzden başka hastaneden ultrason çektir ordan baklm ona göre doğum şeklini konusrz dedi
Ogretmen_17 Hayal-umut 2 hafta önde olması öok büyük bir fark değil sanırım bence de başka bir yerde tekrar ölçtürün. Benim üç farklı yerde ölçüldü 4- 4 buçuk hafta önde malesef
YagizAsyaMom Sema58 evet normale alıpta riske atamam dedi doktorum bende o ne derse tamam derim ona çok güveniyorum çünkü
Ogretmen_17 Minikus canım verdiği kağıtlardan bakıyorum ben de. Önde ya da geride bir değeri yoktur belki de bebeğinizin 😊