Nergiz7 Kızlar bu sabah uyku sersemi kalkarken gerindim ve bacağıma bir kramp girdi…… çocuk gibi ağlayacaktım.. şu an hâla acıyor. Mide yanmaları da var, sanki alev ateş .. 🥲 Haziran bir an önce gelsin de doğurayım ayol bu neee 🥹 Sizde durumlar nasıl ..?
Selinmoon Nergiz7 30+3 🙋🏻♀️ bugün ilk kez kötü oldum ben de , sabah kasık ağrısı ile uyandım idrar yolu enfeksiyonu olduğu için sanırım . Ardından bel ağrısı şuan egzersiz yapıyorum biraz hafifledi 🥺
Ozgednc Nergiz7 30+2 dün akşam durduk yere karnım ve belimde ağrı oldu istifra ettim. Duşa girdim hemen suyun altında biraz bekledim öyle cikincada atlet giydim normalde giymem o şekil ayaklarımı yukarıya diktim ayakları dikişlerimin orda 😑
Anneyim5818 Nergiz7 benim de aynı şekilde. Geceleri insan yatakta yatarken gerinmek istiyo. O sırada bacagima kramp girdi mahvetti o sızlama beni. Ovaladim filan asla geçmedi. Baktım ara ara oluyo. En son oluşunda kaldı resmen yürürken canımı acıtıyo. Simdi doktordan çıktım. Söyledim magnezyum yazdı. Sizde magnezyum yazdrın
Melliisaa Nergiz7 kramplar için ben magnezyum kullanıyorum Size de tavsiye ederim suda eritilen magnezyum vermişti Doktorum kramp girerse kullanırsın diye geçen gün sabaha karşı Benim de yanlışlıkla gerindim ve bacağıma kramp girdi öğlene doğru baktım geçmiyor hala bende bir tane suya karıştırıp içtim ve hemen geçti yürüyüş yapın yürüyüş yaptıkça geçiyor evde de yürüyebilirsiniz magnezyum suda eritilen şu anda sizde yoksa Kızılay’ın magnezyum ağırlıklı sodası var ondan için
elmaelmaelma Benim de 30+4 ve birkaç haftadır gece krampları yaşıyorum özellikle ayak bileklerim ve bacaklarımda. Evde çocuk olmasa çığlık atacağım derecede ağrı yapıyor.
hellomama 30+2👋 gece bacağıma veya ayağıma kramp girince sessiz sessiz kalkıp yürüyorum başka da bir çözümü olmuyor benim için maalesef ☺️ ağlayıp bağırsam evde bir adet yürüyen sendrom var 🤯
Ozgednc Selinmoon Bugün çok şükür iyiyim dün kışlıklari kaldırırken eşime yardım ettim normalde hep yatıyordum belkide ondan oldu 🤷
Anneyim5818 Nergiz7 doktorun yazdigi ilaca dün aksam basladim inqnin wabah kalktigimda o agri gecmisti inanamadim. Kesin yazdirin.