6 yıl önce ilk gebeliğim tüp bebek ile olmuştu 8 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum, 3 kere daha tüp bebek denedik hiç biri tutmadı, yıllaar sonra kendiliğnden hamile kaldım ve bu bebeğimin de 8 haftalıkken kalbi durmuş yani 2 hafta önce… Dün akşam kürtaj oldum 😭 Sizce bunun sebepleri neler olabilir? Daha önce aynısını yaşayanlar neler yaptırdınız nasıl bir yol izlediniz ?