Bende 28+5 deyiz canm ve tuhafdırki 2 gündür aynı şeyleri araştırıp duruyorum ve bu durum biraz beni korkuttu randevu ya 10 gün var bende merak diyorumheryerde bu hafta olması normal yazıyor ama insan tedirgin oluyor 2 gündür böyle rica etsem öğrenince yazarmışım