nilmur0 Bugün 13 haftalık oldum pazartesi günü doktora gideceğim cinsiyeti için. 13 hafta 4 günlük olacak kızlar. Belli olur mu acaba çok heyecanlıyım 💕💕🥰🥰
nilmur0 Meryem2200 inşallah ilk gebeliğim kocam bedelli askerlikte o da 8 gün sonra geliyor sürpriz yapacağım😍 inşallah olur ya
Senanuurrr Nebahattt ben 11 +2 de kontrole gittim erkege benzettim dedi haftaya 2 li test var onda belli olurmu acaba 💚
HalisEbruoban nilmur0 erkek ama kızımda 23 haftalıkken ogrenmıstım gostermemıstı oglumda hemen ogrendım😀😀
nilmur0 Moralsizanne genelde erkek önce belli oluyor diyor ama demek ki bu zamanlarda kız da olsa belli olacak. Ne güzel. Rabbim analı babalı büyütsün 🤗
Yaprakkm nilmur0 bende öyleydim ama içimden hep erkek geliyodu hissettiğim gibide oldu ☺️ İnşallah sende öğrenirsin
Aysebkr1258 HalisEbruoban 23 hafta mı 😳 Allahım meraktan çatlardım herhalde 14 hafta çatlamadığıma şükür ediyorum iyi sabır vallahi 😂
Moralsizanne nilmur0 sağol canım seninkinide inşallah.. kesin emin değildi ama öyle dedi.. çıkıntı yok dedi şuan için düz bacak arası ordan kızdır dedi bende öyle hissediyorum. Sağlıklı olsun da ilk bebeğim zaten💕