36+3 te kontrole gittiğimde stres ve gerginlikten tansiyonum yüksek çıkıyordu, doktorum takip amaçlı yatisimi yaptı o zaman, takip sürecinde hiç tansiyonum yükselmedi ama 24 saatlik İdrarda protein 294 çıktı. Tansiyon yukselmedigi için imza verip hastaneden çıktım bir hafta sonra tekrar kontrole gittiğimde yine yüksek çıktı tansiyonum (14/9) aynı zamanda nst de sancım çıktı ve açılmam da vardı o yüzden 37+3 te dogurttu beni doktor