Şimdi ben en başından beri özele gidiyordum özelde doktor kalbin de bir parlaklık var dedi detaylı istedi bu tarz bebekler down olabiliyor dedi korkuttu gittim baya da pahalı bu test bilenler bilir özelde yaptırdım oradaki doktor hiç sorun yok dedi kalbinde gayet sağlıklı dedi aynı doktor tekrar devam ettim dedim iyiymiş sorun yok sonuç burda falan aradan zaman geçti yine dedi o sorun duruyor bende bıraktım devlet geçtim orda devam ettim oradaki hiç böle birşey demedi aklıma takıldı bu tarz sorun yaşayan oldu mu farklı doktorlar kalbi iyi dedi