Bence riske atmayın gebeliğimin 12. Haftasında doktora sorarak onay alarak yolculuk yaptım hiç sarsılma ani fren de olmadı vardığımız gibi kanamam oldu ama ben gene yola bağlamak istemedim çünkü baktığımda uzmanlar 10 saatten az yolculukların zararı olmadığını söylüyordu buna güvenerek 16. Haftamda tekrar yolculuk yaptım gurbette olduğum için tekrar kanamam oldu ben deneyimimi yazdım siz bilirsiniz herkes farklı