Mervguns
2 bebeğime de tuzlama olayını yapmadım ama denize girdiler bıcır bıcır, biri 2,5 aylıktı diğeri 3 tü yanlış hatırlamıyorsam 😅
Bizde zeytinyağı sürülür ilk zamanlar pul pul dökülüyo ya derileri, bebek yağı yerine zeytinyağı ile masaj çok yaptım prematüre oldukları için çok döküntü sorunumuz vardı, doktorumuz onaylamıştı tabi.