Ssshhh
UlkerSD
Hayır kızlar 4 cm’den sonra ıkının içinizden ilaç çıkınca sancı geldikçe ilk burundan nefes alıp ağızdan verin ve ıkının 👍 12 de 5 cm olan açıklığım 1:55 de oğlumu kucağıma aldım korkmayın motive edin kendinizi cesaret verin 1 kere ağrı çekicez o da sancı sırarsı ıkınma isteği geldiğinde zaten Rahatlamk için istemeden ıkınıyorsunuz Ikındıkça rahatlıyorsunuz ama bol bol ıkının benim gibi 7 dikişiniz olmasın 😂 Dikişi falan hissetmiyorsunuz plesantanın çıkışınıda 🤗