Kızlar ikinci bebeğimi devlette yapmak istiyorum özeller 50 bin 60 bin olmuş ama herkes beni korkutuyor işte dikişi çok kötü atıyorlar ameliyattayken açıkta oluyorsun gelen geçen seni görüyor diyorlar odaya gidince kimse ilgilenmiyor diyorlar bi aydınlatır mısınız beni