Merhaba.
Normal doğum isteyenler için. Kişisel bakımın durumunuzu nasıl hallettiniz acaba doğum yapanlar yardımcı olabilir mi? 36. Haftaya giriş yapıcam normalde hep jilet ile bakımımı yaptım ama bir an doğum olursa naparım bilmiyorum yardımlarınızı istiyorum. 🤗