Melo_06 Kızlar bugün sabah başlayan vajinada batma hissi ve acı oldu sonrasında bel ağrısına ve kasık ağrısı olmaya başladı pazartesi günü nst de sancım çıktı ama açılmam yoktu sizce doğum başlıyor olabilir mi
Melo_06 Kubra003 Maalesef 3 Gün Suni Sancı Verildi Ona Rağmen Açılmam Olmadığı İçin Sezeryanla Doğum Yaptım