28+1haftalik gebeyim arkadaşlar geçen hafta idrar kültürü testi verdim ve 3 gün sonra sonuç çıkar dediler aynı hastanede gorumcem çalıştığı için sonucu o aldı doktor tek başına önemli bı değer değil bir dahaki kontrolde geldiğinde tekrar bakarız demiş bende duramadim araştırdım biraz internetten gebelik zehirlenmesi felan yazıyor idrar da bu şekilde sonuç alıp sağlıklı gebelik geçiren ve bebisi dunyaya getiren var mı aranızda ??