Sema1503 doğum yaklaşmaya başlayınca iyi ki olmuş, çıktı aradan diyeceksiniz :) bende ikinci çocuğa asla ve asl hazır değildim. Şans eseri sürpriz bir şekilde haberini aldık. Asla kabullenemedim. Çünkü yurt dışına taşınma arefesindeydik. Eşimi önden göndermek zorund akladım bu yüzden. Bir ay sonra da kızımla beraber yola koyulduk :) kardeşi olacağı için çok heyecanlı.
Tekte olsun istemiyordum. Bir kardeş lazımdı.
İyiki de oldu diyorum. Yarın suyum patlatılacak yarın kavuşmuş oluruz inşallah :)) ya da cumartesiye kalıyor