Leyli_gul
ay bende aynısı yaa herkes erkek diyo bütün teoriler takvimler erkeği gösteriyo ama doktor hiçbişey demiyo😂tabiki öncelikle sağlıklı hayırlı evlat olsunlarda fakat ben de kız bebekleri çok seviyorum kimse kız demedi bana sadece göbek çizgisinden bakana kız demişti biri eğer göbek çizgin göbek deliğinden aşağı iniyosa kız çizgi yukarı çıkıyosa karnına doğru erkek öyle demişti oda yanlış olmalı