Valla 5 ay boyunca bulantı çektim bi yudum su içsem onu bile kusmaya gidiyordum gümde 10 kere kusuyordum kendimden tiksindim artık dr prilam kullandım ama fayda etmedi hala sabah bulantım oluyor 31. Haftalığız hala devam ediyorum prilam hapına sanırım sonuna kadar devam edecek 😭😭 seni çok iyi anlıyorum çok zor bulantıyla yaşamak birde ben bütün bulantımı iş yerimde çektim bu süreç çok zor 4 kilo verdim kusmaktan Allah sabır versin tost çubuk kraker tuzlu şeyler hep yedim ama yine kustum malesef önereceğim hiç bişey yok yaşayan biri olarak analık çok zor 🥲🥲