38+3 üz biz de oğluşumla teyzeleri 😊 normal doğum istiyorum inşallah. Bu aralar bacak kalça bel ağrılarım çok fazla. Kasılmalarım da var ama nstde sancı çıkmıyor. Garip 🤔 Her şeyimiz hazır bekliyoruz. Doktor doğumun 30unda olur dedi ama umarım o kadar gec olmaz. İlk doğumum olucak ve çok yoruldum artık doğsun istiyorum bebişim 🙈