Mislina12 ilk olarak makine temizleyici ile makineyi boş çalıştırdım. Makinenin deterjan kısmını çıkarıp temizledim lastikleri sildim. Sonra çamaşırları renklere göre ayırıp 30 derece 600 devirde 28 dk lık programda bebek deterjanı siveno ile yıkadım.
Bebiş doğduktan sonra her yıkama öncesi deterjan kısmını çıkarıp orayı temizlerim ve en kısa programda makineyi bir tur boş çalıştırırım diye düşünüyorum üşenmezsem shdkdk çünkü bizim kıyafetlerimizle birlikte yıkamam uzun süre. Deterjan kalıntısı da bulaşmasın