Liv3652 Gamze0408 yanınızda eşiniz ya da yardımcı olacak biri varsa rahat olur ben ilk 5 aylıkken binmiştim ve tek başıma tam bir kabustu kusmasi sicmasi mahvolmuştum uyku saatine denk getirmiştim ama aksine uyumadı baya bir zorladı 😄 basınçla alakalı genellikle uçak kalkarken ve inerken emzirmeyi öneriyorlar emziremezseniz de yaniniza emzik alabilirsiniz
Aybukealtintas Gamze0408 Herhangi bir sorun olmaz, özellikle iniş ve kalkış esnasında emzirin ki kulagı acımasın, siz ne kadar rahat olursanız bebişte o kadar rahat olur endişe etmeyin, iyi uçuşlar olsun simdiden🙂
Gamze0408 Liv3652 iste aglama ve susturamama durumundan korkuyorum bende cocugu da mahvetmeyelim derdindeyim bilemedim yani
Liv3652 Gamze0408 bir şekilde İdare edersiniz merak etmeyin benim uçaktaki yolcularda anlayışlıydı çocuk bebek sonuçta elbette ağlayacak
Gamze0408 Liv3652 yani tabi ki öyle stres yaparim diye kendimden endise ettim sadece ama 1 saat allahin izniyle halledicez