Merhaba, normalde ankara koru hastanesinde takipliydim ve doktorumdan çok memnundum. Koru hastanesi incelemeye alınmış sanırım sgk ile olan anlaşması bu sebeple bitmiş. 35 haftalığım acilen hastane ve doktor değiştirdim medicanada ayşe kırbaş hocaya gittim ama o başından beri takip etmediği için sanırım aşırı ilgisizdi 5 dk bile sürmedi muayene. TSH sınırda dedi mesela baktım öyle birşey yok şeker sınırda dedi o değerim de gayet normal gözüküyor. Çocuğun cinsiyetini dahi sormadı çok korkularım var daha önce ayşe hocaya giden oldu mu ya da son haftalarda hastane değiştiren?