teachervera Maviss718 Bende arayış içindeyim aren oğlum kızım aden. Şimdi üçüncüye hamileyim erkek olsa arel koyacaktım ama büyük ihtimalle kız. Bende isim arıyorum vera düşünüyorum ama bakalım
Fatmadiebiri Artık herkes o kadar tıhaf isimler koyuypr ki zeynep diyorum artık kimse koymuyor bu isimleri çokta güzel