incim2306 manuelle daha kolay hallettim daha güzel sağım yaptım ilk pompamı ebe istedi diye hemen aldı eşim e bebekten almıştı bir süre sonra ellerim acıyo diye 2. Pompayı da eczaneden manuel aldım bu bisiklet kornasına benzeyenlerden ama müthiş sağım yapıyor o yine ondan alcam elektriklide alsam mı bilmiyorum 2. Doğum olcak benim o kadar pompaya da gerek varmı bilemedim sonuçta başkasına verilmeyen birşey