fundaerkk1 Kızlar 39+6 yım ve hala tık yok ne gelen var giden hiç böyle hayal etmemiştim 😄benim gibi olan var mı🥲🥲
Motherandbaby_ fundaerkk1 39+5 bugün de gelesi yok artık cidden çok yorucu olmaya başladı çok zorlanıyorum hareket etmekte 🥲
ZeynepDuru17 fundaerkk1 35 haftalık ben bile bunalım geçiriyorum doğurmak istiyorum artık şu günü verselerdi bı 🥺🤣
Maryhoney fundaerkk1 adet tarihine göre 41 ölçümlere göre 39+4 diyolar sancı yok stres Tavan delircem
Limonumsu fundaerkk1 magnezyum kullanmış mıydınız kullandıysanız kaçıncı haftaya kadar kullandınız acaba 🥰🌸
Gmz09 Ben henüz 36+6’dayım ama sanki bende doğuramıyormuşum gibi.Hergün bir diğerinden daha zor geçiyor.Sürekli vücuduma güncelleme alıyorum bugün de sürekli yorulma ve bel ağrısı doğurmak istiyorum artık🙁
fundaerkk1 Motherandbaby_ ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yürüyebiliyorum 1 hafta daha beklicem gelmezse acilden giriş yapmamı söylediler o şekilde doğurtucaklar artık
fundaerkk1 Maryhoney benim ölçümlerm 1 hafta geride adet tarihine göre 1 gün kaldı doğuma ama tık yok
Tubadonmez Bende de aynı durum 🫣 39+4deyim dün nişan geldi galiba ama ne kasılma ne sancı var öyle bekliyorum
fundaerkk1 Limonumsu ilk folik asit kullandım sonra d vitamini demir kullandım magnezyum kullanmadım hiç
Motherandbaby_ fundaerkk1 Bakalım benim doktorum ne diyecek cumartesi günü 40+1 oluyorum inşallah artık net bir şey der
fundaerkk1 ZeynepDuru17 ben normal doğum düşünüyorum ama tabi hayırlısı sezaryene de sıcak bakıyorum kararsızım
ZeynepDuru17 fundaerkk1 hayırlısı olsun inşallah canım benim tercih meselesi değil hepsi sezeryan olduğu için buda sezeryan olcak rabbim kolaylık versin inşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin rabbim