gozdeee41 kızlar trigliseridi yüksek olan varmı 247 çıktı benim bir sorun olurmu ay valla çok yoruldum artık bişey iyi çıksa o kötü cıkıyo amannn
Bebegim3444 gozdeee41 normalde en yüksek 150 olması gerekiyorken benimde 250 lerde çıkmıştı ama gebelikte bazı değerlerin yüksek çıkması gbi bununla yüksek çıkması nornal karşılandı. Saglik ocağındaki doktorum da özel doktorum da aynı şeyi söyledi.
Liv3652 gozdeee41 gebeliğe bağlı kolestrol trigliserid yüksek çıkar zaten çoğu yer kan alırken onu dahil etmez hatta parametreye vücudunuz bebeğiniz için de ekstra çalışıyor kolestrol yağ sizden beslendiği için yüksek çıkar
gozdeee41 Bebegim3444 evet ya dahiliye doktoru istemişti kadın doğum doktoru neden bu tahlili istiyo senden diyip kizdi gebelikte normalmış çok şükür😅