frhn_emklii Kızlar Acill Bakarmısınız… Bi test pozitif çıktı yeni hamileyim nedir zararı varmı çok korktum😟
Zhrn frhn_emklii korkmanoza gerek yol iggler pozitif sorun değil önemli olan igm ler. İkisi beraber pozitif se başka test yapılıyor
Pinkk444 frhn_emklii İgg pozitifleri daha önceden geçirdiğin anlamına geliyor ya da aşılısın bağışıksın yani igm pozitif olmadığı sürece hiç sıkıntı yok sakın korkma normal o değer önceden geçirmiş oluyorsun problem olmuyor
ZeynepDuru17 frhn_emklii bı tür kızamık hastalığı seysiymiş değerin düşük gebelikte görülen yapılan testmiş
elmaelmaelma İgg pozitif olması sorun değil. Daha önce o hastalığı geçirip veya aşıyla bağışıklık kazandığınızı gösteriyor. İgm olanı şu an o hastalığı geçiriyor olup olmadığınızı gösterir. O da negatif zaten. Bir sorun yok yani.
Ozgekurtt frhn_emklii korkmanı gerektircek hiçbir şey yok bu senin vücudunun kızamıkçığa bağısıklığı var demek eğer igm pozitif olsaydı bu senin suan enfeksiyon geçiriyosun anlamına gelirdi toksoplaZmada pozitif gelirse korkma bağısıklığın var demek oluyo