4ysegulec hayırlı evlat olsun inşaAllahhh, benimde ilk gebelik 2 ayda oldu ama 11 haftalık düşük oldu. Sonra bi kez regl gör dedi doktor gördüm sonra hemen yine kaldım kızım 3 yaşında şimdi yine istiyoruz ama işte 3 aydır gelen yok 🤷🏼♀️Etraftaki “ bizimde ilk bebeğimiz oldu ama bi daha olmadı “ hikayeleri korkuttu biraz sanırım