39 haftalık olduk. Kız bebek erken gelir derlerdi bekliyoruz yok. Pilates yapıyorum. Şekerim olduğu için hurma sadece 2 adet yiyebiliyorum. Perine masajı yapıyorum. Evde sürekli hareketliyim. Normal doğum istiyorum ama şeker olduğu için doktorum gelmezse günü dolunca sezaryenle alırım dedi. Ama sezaryen asla istemiyorum. Ne yapayım gelsin diye daha bilemedim yardım edin 😭