Arkadaşlar bugün doktora geldim direk doktora göründüm ultursayona baktı birsey görünmüyor belki dış gebelikdir veya daha döllenme olmamiştır diyor benim kusma hariç her belirti var kan istedi şimdi verdim bekliyorum kanda hamile olduğum çıkar mı ???