Merhaba yoldaşlarım.. :) geçen hafta dr. ense kalınlığı var gibi, ‘1.8’ görünüyor, zaten 14 haftalık olmuş, hemen ikili test öneriyorum dedi, biz de ikili test yaptırmak yerine başka hastaneye gittik. Hiçbirşey demeden yeniden muayene oldum, dr. herşeyi güzel dedi sonra durumu anlattım daha detaylı baktı ve yine hiçbirşey yok için rahat olsun dedi, ense kalınlığının sorun olabilmesi için en az 3′ün üstünde olması lazım dedi.. Bugün ikili test yaptır diyen dr.a yine gittim ve herşeyi iyi dedi, dedim hocam böyle böyle dediniz, yanlış görmüşüm dedi. Evet insan yanılabilir ama bu gibi durumdarda insanın yüreği hop oturup hop kalkıyo zaten. Ve ikinci bir hastaneye gitmeye imkanımda olmayabilirdi düşününce madden.. Benim ilk hamileliğimde de daha kese olusmadan ben koldan röntgen cektirmiştim haliyle bilmeden ve 9 ay boyunca perinatoloji eşliğinde ilerledi süreç. Aldırmam için herşeyi yaptılar desem yeridir, halkalı çapaya sevketti o bakırköye vs.Hatta doğum sonrası kesin gel bebeğin sağlık durumunu kayıtlara alalım demişti çapa örnek amaçlı. Neyse işte bacılar lütfen sizlerde doktorlar olumsuz bişey dediklerinde karamsarlığa kapılmayın. Nice bebişler sapasağlam doğuyor Rabbim bu mesajı okuyan, okumayan tüüm kardeşlerime sağlıklı sıhhatli hayırlı, hanesine ebedi sevinç ve mutluluk vesilesi olacak yavrular ihsan etsin. Sizleri seviyorum 🦋