busrax_ yumurtlamada bir sorun yoksa eğer siliklesmez canım birde ben düzenli adet olan biriyim günüm şaşmaz bir kaç ay ince bende ovulasyon yaptım takvime göre 3 sonra yumurtladim zaten uygulamada ki takvimler ortalama bisey hesaplıyor sen testlere devam et zaten öyle koyu oluyor ki pik oldugunu anlıyorsun direk