Esrabt Arkadaşlar merhaba, sezaryen olalı 3 hafta oldu. Contratubex devlet karşılamadığı için eczane noskar önerdi aynı gibi dedi. Kullanan var mı acaba işe yarıyor mu?
Nalinnn14 Esrabt ben arkadaşımın tavsiyesi ile almıştım oğlu düşüp kaşını yarmıştı dikiş vs izi kalmasın diye plastik cerrahi yazmıştı o kremi bende kolum yandığında kullandım güzel geçirdi izleri
Esrabt Nalinnn14 teşekkürler, genel anlamda işe yarıyor galiba. İnşallah sezaryen sonrası kullanan birileri de cevaplar 🥲