Kutsal_koc Merhaba Hanımlar, şuan 33 haftalık olduk lotusta Ahmet padak a gidiyorum da lotus Hastanesi’nde doğum yapan varsa bilgi almak istiyorum memnun kaldınız mı nasıl sonuçlandı
teachervera Kutsal_koc Canım valla çok güzel temiz hijyenik. Ama dikkat et Ahmet hocaya sormadan taburcu ediyorlar. Geçen kontrol de Ahmet Hoca telde bağırdı dedi bana sormadan taburcu ediyorsunuz çok kızdı bana da yaptılar. Gece ameliyat oldum öğlene taburcu oldum adam akıllı serum almadan bıçak acısını çektim ama yaram çabuk kaynadı ikinci günü zaten tektim evde iki çocuk ev yemek bana baktı yapabildm Benden tavsiye Ahmet Hoca ile konuşmadan çıkma. Ahmet Hoca da çok kızıyor onlara. Serum iste eğer ameliyat olursan ben bu sefer diyeceğim bir gün dolmadan çıkmıyorum. Serum bir kere verdiler düşün. Ama ilgi çok canım sürekli geldiler ilgilendiler tertemizdi de memnun kaldım apar topar çıkmak dışında 😊
Kutsal_koc teachervera yaaa aklımda dursun bu inşallah normalde hele de ameliyat olucna doktor bilgisi olmadan taburcu etmemeleri lazım da bazen hastane kaynaklı sorunlar oluyor. İnşallah normal doğum olur tabi 🙈sağlıkla kolay bir şekilde bakalım
teachervera Kutsal_koc Hayırlısı nasıl olacaksa öyle olsun canım. Doğum çok oluyor burada sanırım ondan hemen çıkartma telaşı içindeler. Ameliyat olursan dediğim gibi bir gün dolmadan çıkma ben birazda 17 aylık oğlum evde idi aklım onda olunca bir an önce çıkayım onlar taburcu deyince yoksa derdim bir gün dolacak. Tecrübe ettim yoksa hastane tertemizdi ameliyathanedekiler çok komik insanı güldürüyordu. O konuda tereddütte olma zaten Ahmet hocanın eşi de ebe orada doğuma birlikte giriyorlar sanırım. Ahmet Hoca gece gündüz geliyor canım benim sancım gece tuttu aradım hastanede idi adam zaten sürekli ameliyat doğum genelde hastanede 😊
Kutsal_koc teachervera yaaa inşallah dediğin gibi olur çok teşekkür ederim🌸inşallah sağlıkla selametle en kolay şekliyle hangi şekil olacaksa öyle olsun tabi önemli olan minik melegime sağlıklı kavusmam çünkü hep stres endişe var hem ilk gebelik hem kan akışında direncten dolayı bebeğim zayıf geriden geliyot ama güçlüyüz inşallah ustesinden geleceğiz Allah in izniyle 🤗😊🤲
teachervera Kutsal_koc Hiç sıkıntı etme canım kendine benim de bebeğin gelişimini engelleyen rahatsızlığım var inan doğumdan sonrası önemli 🍀güzel bakarsın nasıl da güzel gelişir
Kutsal_koc teachervera inşallah canım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun bekliyorum sabırsızlıkla o günü kokusunu cekmeyi 🤗