ipekky Merhaba kızlar park yatak olarak öneriniz ne olur. Kanz Kraft ve elele en çok övülenler sizin fikriniz ne kullanıp memnun kaldığınız var mı
Eko93 ipekky ben joie aldim. Yatağını da yun yatak yaptirdm ama bazıları sağlıksız diyor ama biz küçükken hep yun yataklarda büyüdük (
Rumeysacelikk46 Elele madre aldım içinde yün yatak yaptırdım ☺️ gayet kaliteli hem anne yanı hem park beşik
Kubracigimm ipekky biz elele kullanıyoruz. 6 in 1 modeli. Çok memnunuz. İlk samanlar ahşap beşik yaptırmıştık ama ondan memnun olmayınca bu park yatağı aldık çok memnunuz. Kalitesi de çok güzel. Kendisinden anakucağı da çıkıyor. Biz geç aldığımız için onu kullanamadık
Adilee biizde elele madre aldık. bayağı bir araştırma sonucu onda karar kıldık. hem kurulumu çok kolay hem de çok pratik. anne yanı da olabiliyor. nasipse 2.5 ay sonra kullanacağız :D