Edayigit 34.haftadan selamlar kızlar bugün bebiş doğdu butonu geldi 42 gün kaldı doğuma sizler kaçıncı hafdasınız kaç gününüz var benim 2. Gebeliğim çok heycanlı ve korkulu bi bekleyiş içerisindeyim sizler nasılsınız 🥳
Fatma44 Edayigit 35+5deyiz son 30gun görünüyor.ama normal doğum istediğim için bellide olmaz.haziranda 5yasina girecek prensesim var.birde prensim olacak inşallah
Zeynooooooo Edayigit 36+5olduk 3cu gebeliyim ama hiçbir fark yok sanki ilk gebeliyim oyle heyecanliyim zaman gecsede biran once dogursam diyorum
Edayigit Fatma44 evet bizde aynı canım normal olduğu için bellide olmaz uygulama 42 de ilk kızım 39+4 de gelmişti bu kızım ne zman gelecek bakalım😅🫶🏻
mmozaa Fatma44 aynıyız sizinde 24 mayıs gözüküyor sanırım 18 ağustos sat’ım. benim de bir kızım var bir de oğlum olacak inşallh💗
Zeynooooooo Edayigit bizde 3çocuklu olucak ama yinede onun korkusu nedense yok çocuklar böyûk olduğùna goremi ne anlamafim
dogurangaplumba ZeynepDuru17 buton cuma günü gelcek bana bebeğin eşyaları tamam bavul organizerine koydum az önce hepsini benim koyulacak bir kaç parça birşey kaldı onlarıda cuma günü alıp yıkayıp ütüleyip koycam hepsi organizerde durcak 37 38 hafta gibi bavula koyarım artık sende hazırlan 🤣🤣
ZeynepDuru17 dogurangaplumba biri beni sürükleyip yaptırması gerekiyor gerçekten ağrım var yapayim şunları dedim oturamadim n’olacak benim bu çanta işi bavul falan götürmeyecem bebeğin kendi çantasına koycam benim seyleride bı çantaya tamam 🤣🤣🤣🤣🥹
dogurangaplumba ZeynepDuru17 bende bebek çantasına koymiyim diye bavul organizeri aldım bavula koycam hepsini bebek tamamda kendime ne koycam ben ya alt üst pijama tak. Koydum lohusa elbisesi koydum doğumu elbiseyle yapıyon diye iç çamaşırı alcam çorap toka havlu başka ne koycam bilemedim hastaneye gittiklerimle çıkarım diye düşünüyorum o yüzden ekstra bişey koymama gerek varmı bilemedim
ZeynepDuru17 dogurangaplumba ekstra biseye gerek yok kanka giydiklerinle çıkarsın ben elbise falan koymadım sezeryan olcam zaten pijama takımı koydum iç çamaşırı koycam emzirme sütyeni almayı düşünüyorum çok rahat etmiştim onda bide pamuk koydum bebek için belki lazım olur toka vs uğraşamam o acıyla zaten 🤣 bu kadar başka biseye gerek yok kendine peçete al bitane rulo yeter elini falan silmek için
dogurangaplumba ZeynepDuru17 amaan peçete vs alınır toka koy kızım kendine salkım saçakmı gezcen 🤣🤣 benim saçlarım popomda birde ince telli toplamazsam nanay bi dolaştı mı asla açamam🤣
ZeynepDuru17 dogurangaplumba zaten gün vercekler ya gitmeden akşam duş alırım toka zaten kafamda olur kanka o sorun değil 🤣🙄 sen kendi saçaklı saçlarını düşün 🤣🤣
dogurangaplumba ZeynepDuru17 aa evet senin öyle olur ben son haftalarda saçlarım temiz olsun diye habire duş alıp balıksırtı ördürürüm yine tek derdim doğumda saçlarım ilaydayı doğurcağım zaman 3 gün balıksırtıydı saçlarım sonra çözdüm doğuma salkım saçak gittimde saçıma yattım düzeltmeye çalıştıkça iyice dolaştı her tarafa dolandı popomun 1 2 karış altındaydı saçlarım vallahi bunda papaz gibi olmak istemiyorum 🤣🤣🤣🤣🤣