Merhabalar 30+3’ten selamlar 🖖 bugün sabah adet sancısı gibi ağrılarım oldu enfeksiyonum da var dün akşam fitil kullandım . Daha pazartesi günü gittim kontrole bir sıkıntı yoktu , ama ağrım fazlaydı geçti tabii ufak ufak oluyor bebekte hareketli normal midir ?