Ksniak Kızlar, yenidoğan, 3 aylık, 6 aylık giysilerinden kaç tane lazım? Yaklaşık olarak da olsa siz ne kadar aldığınızı söyler misiniz?🙏🏻
1prensesannesi__ Ksniak agustosta dogum yapcagim için 0 3 aylik 3 5 tane zibin 2 cikis takimi 2 tane normal kiyafet aldim cunku yaz olucak yikayip kurutmasi kolay 3 6 aylik almaya basladim biraz fazla alirim heralde kis soguk olucagi icin kat kat giydirilebilecek kiyafetler bakiyorum
denizalismom Ksniak ben hepsinden 5 6 takım aldım zaten mağaza yakın istediğiniz zaman alırsınız 🥰 zıbın çok almanızı tavsiye ederim çok kirleniyor
FyA Ksniak 6 falan ↉ 8 adette 3/6 ay tulum aldım sırf ben Bi kaç bişi daha bakıcam ekstra tulum hırkalardan falan
Hulo2105 Ksniak hahahah yani ortalama söyliyim 10 tane tulum-takım yenidoğan almışım (çıtçıtlı bodyler hariç) 20 tane 1-3 ay ya da 3 ay almışım. Yarı yarıya gibi
MorKelebek54 Ksniak kuzum sayiyla alma valla begendigini al gec 😂 cunku hem bida o fiyata bulamassin hemde gercekten lazim oluyo yani fazla hile olsa illaki giydiriyosun her gun kıyafet degisimi oluyo cunku gunde bi kac kere bile degistircegimiz zamanlar olcak o yuzden sayiyla alma bence begendigini al 0 3 ay olanlari ama yeni dogan da bi 15 tane alsan yeterli olabilir
Ksniak 1prensesannesi__ ben 31+4’teyim. Dün giysilerini yıkadım. Küçükler zaten hava sıcak hemen kurur sanıyordum. 1 günde zor kurudu valla. Ondan daha çok giysiye ihtiyacımız olduğunu düşünmeye başladım🤣
1prensesannesi__ Ksniak ama daha yaz yeni geliyo havalar daha cok sicak olcak 1 saatte kurur ama yaz bası dogacak senin minik o yuzden 3 4 aylik dusununce biraz fazla alabilirsin benim dogum agustosta bi ay hava iyiyken diger ay hava serin olabilir ondan cok almadim 😁
Ksniak MorKelebek54 çok teşekkür ederimm çok yardımcı oldu yorumunuz. Biraz daha yenidoğan zıbını alıcam sanırım bizde 6 tane falan var😅 bebek biraz büyük ilerliyor şu an ondan elim 3 aylıklara daha çok gidiyor. Birazcık büyük oluversin üstüne ilk başta nolcak diye 😅
marsuk34 Ksniak henüz doğurmadım mayısta inşallah doğumum ama ben şu mantıkta ilerledim. Yenidoğan boyları 50 cm oluyor çoğu bebek de 50 cm den uzun doğuyor o yüzden 4 takımdan fazla gerek yok bence (1 hemşireye+3 hastanede yedek olarak düşünün. Evde 0-3 bile giyse çok sırıtmaz) 0-3 ay için ise mevsim şartlarını kestiremediğim için 4 uzun 5 kısa kol üst aldım altına da 4 pantolon i. 4 tane de tulum var 0-3 ay. Yenidoğanlardan sonra bunları giydiricem zaten çoğu kişi direk 0-3 giydirerek başlıyor. 3-6 ya hangi hızda büyür de geçer bilemediğim için de anında kıyafetsiz kalmasın diye 2 uzun 5 kısa kol 2 fe pantolon aldım 2 tane de bebekten tulum aldım. Sanırım başka takım almadım 3-6 ay. 0-3 için de 3-6 için de anlık giydirebilecek kadar aldım yani çünkü hem mevsim hem de bebeğin büyütmesine göre yeni almak daha mantıklı geldi. İlla hediye de getiren olur. Fazlasına lüzum görmedim fiyatlar çok yüksek zaten. Beyaz zıbın 4 yeni doğan 6 0-3 ay aldım. 3-6 almamışım ebebek yakın zaten lazım olunca gider alırım bir ara :) 3-6 ya çok acele etmedim anlayacağın