Kızlar allah rızası için bişey diyin 6 haftalık hamileyim 5 gün önce kanamam oldu acile gittin iğne yaptırdım kanamam şuan sadece kahverengi leke pıhtı da yok ağrım da hiç yok doktorum ultrasondan baktı kese düzensiz ve rahimde pıhtılı kan görüyorum düşük riski yüksek dedi ama şuan kanamamın ve ağrılarımın olmayışı iyi bişey düşmeyedebilir dedi
Pazartesi bakcak herşey belli olcak bu durumu yaşayıp düzelen var mı şuan kanamam yok kahverengi