Mineartcc benim de sizin gibi hiç sancım olmadı nstde kasılma da çıkmadı ama ilk 38.haftada alt muayene yaptı 1cm vardı 39da tekrar yaptı 3 olmuştu ama 3 olana kadar gerçekten hiç sancım yoktu belki ilerledi şuan akıntılarım başladı sarı pembe karışımı hala nstde çıkmıyor sancım arada vajinam sızlıyor o kadar doktorum kimisi sessiz Bi şekilde açılır dedi anneme anneme sorunca bazı insanlar ağrısız açılma yaşarmış